KURUMSAL

KURUMSAL KİMLİK

Kurumsal kimlik anlayışının hakim olduğu yönetim anlayışı sayesinde müşterilerine güvenlik ve devamlılığı garanti eder. Özkan mağazalarında personeller ihtiyaç duyulan tüm mesleki eğitimleri almaktadır. Mağaza personellerine müşteri güvenliği, bilgi güvenliği, kişisel verilerin korunması eğitimleri de verilmektedir. Özkan Mağazaları personeli kurum içi bülten yayını ve çeşitli etkinlikler ile sosyalleşmekte olup, Özkan Mağazaları' personeli olmanın ayrıcalığını yaşamaktadır. Özkan Mağazaları mutlu personel, mutlu müşteri bilincinde hareket etmektedir.


KAPASİTE

Özkan Mağazaları Arçelik, Bellona, İstikbal, Karaca, Doqu ve Gümüşsuyu markalarının mağazacılık faaliyetlerini yürütmektedir. Toplamda binlerce m2 teşhir alanına ve 2500 m2 Depo alanına sahiptir. Özkan Mağazaları sevkiyat işlemini bünyesinde barındırmaktadır. Sevkiyat elemanları düzenli olarak montaj, kurulum eğitimlerinin yanı sıra sosyal iletişim, bilgi güvenliği gibi bir takım şirket içi eğitimlere de katılmaktadırlar. Düzenli ve kontrollü büyüme hedeflerine sahip olan Özkan Mağazaları, büyümeyle paralel olarak alt yapısını da güncellemektedir. Sektöründe bir çok yeniliğe adım atan ve bu konuda öncülük yapan bir firma olan Özkan Mağazaları Türkiye’ nin önde gelen bir çok firması ile işbirliği ve indirim anlaşmaları yapmıştır. Özkan Mağazaları 100 e yakın çalışanı ile bölgesinde iş gücü kaynağı haline gelmiştir. Doğrudan veya dolaylı olarak bölgesinde ticari faaliyetlerin canlanmasına yol açmıştır. Sektöründe kapasite açısından listenin başlarında yer almaktadır. Müşteri çevrelerinde Özkan Mağazaları güveni temsil etmektedir. Saygıyla Başladık, Güvenle Devam Ediyoruz...


TEKNOLOJİ

Özkan Mağazaları 2024 yılında başladığı teknoloji geliştirme çalışmalarına hızla devam etmektedir. Elektronik altyapısını güçlendirmekle başladığı süreçte, dijital yüzünü de yenilemiştir. Sosyal medya da kurumsal etiğe uygun paylaşımlar yaparak takipçi sayısını arttırmayı başarmıştır. Bilişim cihazlarının tümünü yenilemiş, gerek mağazacılık, gerekse arka plan işlemleri için yazılım kadrosunu da bünyesinde barındırmaya başlamıştır. Kurum içinde manuel yapılan bir çok işlem otomasyon sistemine dahil edilerek hızlı ve güvenli bir çalışma ortamı sağlanmıştır. Dijital pazar yerlerinde yerini alarak güncel teknolojiyi takip etmeyi kültür haline getirmiştir. Bünyesinde Bilgi Güvenliği ve Kalite yönetim sistemleri denetçisi de barındıran Özkan Mağazaları, müşteri bilgi güvenliğini ve güvenilir satıcı profilini korumayı amaçlamıştır.


EĞİTİM

Özkan mağazalarında eğitim bitmeyen bir süreç anlamını taşımaktadır. Sürekli güncellenen bilgiler sayesinde personelimiz yaptığı işi, satışını gerçekleştirdiği ürünün tüm özelliklerini, kullanım şartlarını en iyi şekilde bilmektedirler. Eğitimler markaların vermiş olduğu zorunlu eğitimleri kapsar. Marka akademi eğitimlerinin dışında kurum içi satış ve pazarlama eğitimi, müşteri memnuniyeti eğitimi, bilgi güvenliği ve kvkk eğitiminin yanı sıra iş güvenliği eğitimleri de aksamadan devam etmektedir.


KURUM KÜLTÜRÜ

Özkan mağazalarında eğitim bitmeyen bir süreç anlamını taşımaktadır. Sürekli güncellenen bilgiler sayesinde personelimiz yaptığı işi, satışını gerçekleştirdiği ürünün tüm özelliklerini, kullanım şartlarını en iyi şekilde bilmektedirler. Eğitimler markaların vermiş olduğu zorunlu eğitimleri kapsar. Marka akademi eğitimlerinin dışında kurum içi satış ve pazarlama eğitimi, müşteri memnuniyeti eğitimi, bilgi güvenliği ve kvkk eğitiminin yanı sıra iş güvenliği eğitimleri de aksamadan devam etmektedir.


SEVKİYAT PLANLAMA

Mağazacılığın önemli adımlarında biri de satın alınan ürünün müşteriye sağlam olarak teslim edilmesidir. Özkan Mağazaları, Sevkiyat ekibi kendi dahilinde olan nadir firmalardan biridir. Özkan Mağazaları kendi bünyesinde geliştirdiği sevkiyat planlama yazılımı ile de sektöründe fark yaratmaya devam etmektedir.


SATIŞ SONRASI DESTEK

  1. Müşteri Temsilcisi:Mağazalarımızdan hizmet alan müşterilerimiz. Her hangi bir sorunla karşılaştıklarında müşteri temsilcimize kayıt oluştururlar.
  2. Yönlendirme:Oluşturulan kayıt ilgili birimlere yönlendirilir.
  3. İnceleme:Gelen talep incelenir. Sonuca göre Özkan Mağazaları teknik ekibi veya marka yetkili ekibi soruna yönlendirilir.
  4. Takip:Tüm müşteri talepleri, taleple ilgili sorun giderilinceye kadar sıkı takip altındadır.
  5. Sonuç:Müşteri sorunu giderilir ve talep sonlandırılır.

Kurumsal Satış

Kurumsal satis politikamiz geregi markalarla çaligmay

tercih ediyoruz.Günes panelleri, indoor, outdoor led vision, beyaz egyadan mobilyaya ev tekstilinden zücaciyeye varan ürün gamimizla uzun yillardir sektörde hizmet vermekteyiz.Partneri oldugumuz markalarin yetkili ve saygin bir üyesiyiz.

Referanslarimiz arasinda belediyelerden, müteahhitlik sirketlerine kadar bir çok grup yer almaktadir. Uzun yillardir bir çok is birligine imza attik. Özellikle günes panelleri, ankastre beyaz esya konusunda çok sayida proje sonlandirdik. Sorunsuz hizmet, sorunsuz sevkiyat, sorunsuz is birligi.

Markalarımız